пятница, 16 апреля 2021 г.

Результати Всеукраїнського фізичного конкурсу "Левеня-2021"

 


Вітаємо ліцеїстів-переможців Всеукраїнського фізичного конкурсу "Левеня-2021"!

Сертифікати "Відмінний результат" отримали:

 учень 21 групи Гонтар Михайло;

учень 22 групи Райський Богдан;

учні 23 групи Максименко Кирило, Чоботар Максим;

учні 32 групи  Андрєєв Ілля, Забровський Владислав, Крива Юлія,  Пелих Олександр,  Пелих Юлія, Шик Владислав;

учні  33 групи Неділя Ігор і Ювченко Олександр;

учні 42 групи Базилєв Іван, Тищенко Михайло, Рамуль Анастасія, Розворович Євген, Хусалімов Микола, Яковенко Максим.

  Сертифікати "Добрий результат" отримали:

учениці 12 групи  Прядко Поліна і  Бєлєнко Катерина;

учениця 22 групи Щеголькова Катерина;

учні 23 групи Гаврилін Олександр, Демиденко Олег, Жоров Леонід, Розворович Сергій, Чоботар Роман, Шестакова Анастасія, Шилан Владислав, Якубець Богдан;

учениця 31 групи Бегун Анна;

учні 32 групи Салтиков Антон, Саюк Анастасія, Шульга Анна;

учениця 41 групи Каранда Ольга;

учень 42 групи Нелепенко Олексій.

 

1 комментарий:

  1. Всім привіт, сьогодні продуктивний день. Працюю над своїми проектами, які потрібно виконати протягом наступного тижня, а також розробляю нову стратегію для досягнення своїх бізнес-цілей. Я говорю про містера Педро, посадовця з позик, який допоміг схвалити мою позику для відкриття мого бізнесу за ставкою 3%, тож я дуже сподіваюся, що в найближчі тижні я зможу відновитися і не дозволити нічому мене тримати. вниз. Я ненавиджу, що кожен день відбувається по-різному, і я просто ненавиджу те, що я відчуваю. Я готовий бути тією людиною, якою я був понад рік тому, яка на шляху і знає, що важливо, міцного здоров’я та йти до своїх цілей. Я просто вірю, що повернуся на правильний шлях, а також з нетерпінням чекаю багатьох змін у моєму житті протягом наступних кількох тижнів. Тримайте мене в своїх думках, вся позитивна енергія дійсно потрібна.
    для бізнес-кредиту.особистої позики, автокредиту, житлового кредиту та іншої фінансової допомоги.
    Щоб отримати позику, зв’яжіться з паном Педро на pedroloanss@gmail.com.

    ОтветитьУдалить