22-23 жовтня 2020 року учителі кафедр суспільно-гуманітарних та природничо-математичних дисциплін взяли участь у семінарі-практикумі «Розв’язання критичних педагогічних ситуацій».
Розглянуто класифікацію педагогічних ситуацій; особливості педагогічних конфліктів; основні причини виникнення педагогічних конфліктів; стилі поведінки при конфлікті та рекомендації з найбільш доцільного використання того чи іншого стилю в залежності від конкретної ситуації та характеру особистості людини. Акцент було зроблено на важливості психологічного аналізу конфліктної ситуації. Учасникам семінару було запропоновано пройти тестування «Стратегія поведінки в конфлікті», «Наскільки ви конфліктні».Відбувся обмін досвідом щодо розв’язання конфліктних
ситуацій. Зроблено колективний висновок, що конфлікти супроводжуються
нерозумінням, стресами, відчуттям незадоволеності. То чи потрібно витрачати
частину свого життя на з’ясування стосунків? Чи, може, краще навчитися
спілкуватися, не створюючи конфліктних ситуацій? Конфлікт у школі, яким би він
не був, - між учителями або між учнем і вчителем – не сприяє
навчально-виховному процесу. Як би не розвивався конфлікт, завдання педагога
полягає в тому, щоб перетворити протидію сторін на взаємодію. Чим менше виникає конфліктів, тим краще розуміють одне
одного вчителі й учні, тим теплішими й більш довірчими є їх взаємини.
Шановні колеги! У зручний для вас час ви можете детально
ознайомитись з презентацією «Розв’язання критичних педагогічних ситуацій».
Комментариев нет:
Отправить комментарий