13 лютого 2020 року відбувся теоретико-практичний семінар"Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах інноваційного простору". На семінарі розглянуто мотиви, які спонукають педагога до самоосвіти; види діяльності в процесі самоосвіти, які сприяють професійному зростанню учителя; напрями моделювання індивідуальної траєкторії безперервної освіти й самоосвіти педагога як персонального шляху реалізації особистісного потенціалу. Відбулося обговорення індивідуальних траєкторій проведення самодіагностування для виявлення індивідуально-особистісних і професійних установок, рівня професійної компетентності, сформованості компетенцій, самопізнання; індивідуальних траєкторій організації самостійної роботи; індивідуальних траєкторій планування і створення методичного продукту. Виникла дискусія щодо умов, за яких просування індивідуальною освітньою траєкторією буде успішним; внутрішніх факторів, що містять спонукання до вершин самопізнання. Конструктивно обговорювався алгоритм створення індивідуальних освітніх траєкторій педагога та його змістовне наповнення.
По завершенню теоретичної частини семінару учителі заповнили "Анкету педагога", розміщену на блозі ліцею.
Шановні учителі! Я вдячна вам за атмосферу взаєморозуміння, в якій пройшов семінар, за готовність до співпраці у створенні індивідуальних освітніх траєкторій. У зручний для вас час використовуйте інформацію, відображену у презентації "Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога"
Комментариев нет:
Отправить комментарий