19 листопада 2019 року вчителі ліцею були учасниками теоретико-практичного семінару "Пізнавальна активність старшокласників крізь призму їх вікових особливостей". Мова йшла про те, у якому віці виявляються схильності дитини, з"ясовується, фізик ти чи лірик, гуманітарій чи технар, як палітра творчості розкриває таланти. Акцент був зроблений на актуальності проблеми пізнавальної активності учнів у двох вікових періодах - старшому підлітковому й ранній юності, оскільки кожен вік має свої фізіологічні та психічні особливості, тому передбачає застосування різних засобів розвитку пізнавальної активності. Діяльність із формування методологічних і прикладних знань старшокласників є досить продуктивною на тлі розвитку абстрактного й логічного мислення, рефлексії власного життєвого шляху, прагнення до самореалізації. Особливої важливості набуває врахування тих емоційних утворень, які сформувалися на певному віковому етапі й утворили тісні взаємозв'язки, використовуючи які можна оптимізувати процес розвитку пізнавальної активності до певних галузей знань. З презентацією "Пізнавальна активність старшокласників крізь призму їх вікових особливостей", за бажанням, можна ознайомитися для використання у роботі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий